Mässan på Åvalla

Jag lovade att återkomma om mässan på Åvalla i Gällstad. Det är bra att dom nystartade företagen visar upp sig,  jag visste inte vad för utbud dom hade.
Som överskrift på mässan stod det Du och ditt hem. Och det stämde verkligen man kunde köpa tjänster som fotvård, massage, smink och härliga kuddar att sova på. Mysiga kläder att både ge som present och strossa runt i till fest och vardag. Ville du även smycka dig runt halsen fanns det halsband att inhandla. 
Du kan även smycka ditt hem med jättemysiga saker inför alla helger som kommer men även under alla andra dagar på året, både för inne och utomhus. Du kan även få konsultation om du vill förändra i ditt hem. Det fanns även underbara kransar att smycka bord och dörrar med. Om du är intresserad av inredning kan du gå in på http://www.ekebacka.blogspot.com/ och få inspiration. Jag kan bara denna adressen. Under våren hoppas jag dom återkommer med en ny mässa och då hade det varit kul om möjlighet till fika hade funnits. Det är alltid trevligt att sitta ner och träffa andra som är på mässan och gå tillbaka när man fikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0