Gott Nytt År


Ett år har gått och fort. Om man ser framåt tycker man ett år är långt men vips så är man där igen. Jag sitter i mitt kök och skriver, tittar ut och det finns ingen snö men rimfrosten som funnits en vecka gör det otroligt vackert. Alla buskar, träd ja allt som finns ute är vitt med små kristaller på. Idag har herr o fru domherre varit i fågelbordet och dom lyser verkligen upp. Många har tagit ut nyårsmällandet lite för tidigt, min älskade Filippa (hund) blir väldigt rädd över dessa smälla. Jag själv tycker inte om smällar men det finns mäktiga raketer som sänder ut fina färger och stjärnor och det hoppas jag få uppleva även detta nyår. Jag önskar alla bloggare ett GOTT NYTT ÅR ! med mycket glädje över allt som finns runt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0